töjning kom hem till mamma ! (L)

Förlåt bebisar...
har glömt o blogga idag ! har inte hunnit, conneh va med mig hem efter skolan ju och vi kollade kläder osv..
är ju lite (jävligt mycket) krängligt att hitta kläder tills imon OCH lördag ! och jag är så taggad på töjning så de finns bara inte !
sjukt sugen !
vill ba trycka egenom skiten :O
åhhhhhhh! att de måste ta sån tid för den att komma hem :(

aja... får väll dö ett tag innan !


Just nu sitter jag bara vid datan och sover typ.
kuligt liv.se
fast nä.
jag ska förtsätta leta kläder nu ! så j*vla jobbigt :(


Imon blir det iallafall gymmet me klassen (ska börja gymma med hela fucking klassen några veckor:O)
ah, så onska mig lycka till bbys !


PussOchKram!

Kommentarer
Postat av: ida

vinnarna i utlottningen av tre bloggsvar kontonär utsedd, kika in ;)

2011-01-13 @ 22:08:00
URL: http://hheyida.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Produk Tävlingen är nu avslutad! Kika in om du blev den lyckliga! Annars tack för att du deltog och missa inte tävlingarna som kommer dyka upp allt mer! Ha en toppen Fredag! KRAM

2011-01-14 @ 10:22:37
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0