Skolstart!

Godmorgon !

Idag är det första skoldagen på vårterminen -11
det betyder,
höja mina betyg
ha roligare medans
gå upp tidigt när man egentligen vill sova ut !

Längtar tills jag får träffa alla ajg inte träffat på hela lovet !

Och ah, jag har ju bara ungefär 4 vg och resten g :/ så jag ska höja mig nu !

Vill ju ha nått MVG iallafall :D

men de kan jag nog fixa om jag börjar anstränga mig !




Och idah har jag faktiskt en till ganska viktig planering !
När jag kommer hem från skolan ska jag sätta mig och beställa hem lite töjningar !
För äntligen har jag bestämt mig för att jag ska töja mitt vänstra öra 8-10 milimeter !
Superspännande !
Hittade så många söta rosa på internet så jag beställer några tror jag !


Ha det bra !
och önska mig lycka till första dagen i skolan (a)
Men nu ska jag ner och äta frukost, så ah hejdå :)


PussOchKram.

Kommentarer
Postat av: ida

Jag lottar ut tre stycken bloggsvar på min blogg, ! http://hheyida.blogg.se/

2011-01-11 @ 12:37:35
URL: http://hheyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0