shaaallllol !

Hejsan  !

Har verkligen inte orkat blogga så pass mycket idag ! har varit helt slut i HELA huvudet!
Jobbigt värre, men så är det när man har jobat hela natten och sprungit runt och serverat typ sprit ! haha... kul vare!



Jag har precis kollat på Not another teen movie haha ! ett superbra filmtips om man gillar high school filmer :)
verkligen sevärd !

Jag funderar på att sova lite nu, det är ju faktiskt skola i övermorgon (tisdag) för imon har vi studiedag ! haha... lite knasigt att man börjar skolan efter lovet med studiedag (Y)
Men de gillas iallafall.
Så imon blir det att dra till gymmet kl 2 och sen åka hem nån gång :S vetifan när, men det märks !



Fråga mig inte... jag är trött ! då är jag lite flummig...


Jag började inlägget med hejsan och slutar det med godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0