checka den coola kameran !

Hejsan bloggen !

Just nu sitter jag i soffan och kollar på james bond :) och är proppmätt ! det blev en macka och typ julmust och typ tårta efter det ! snacka om att va mätt !

Och jag har kommit på vad jag skulle vilja ha för kamera asså ! haha
alla kommer med typ system kameror som är skit snygga och ah allt... men egentligen skulle jag villja ha en polaroid kamera !

 så jävla cooola ! :D
haha så fort man tar bilden så typ kommer det ut en bild direkt !
Dom använder det i tecknad film för de mesta eller ah när jag va mindre gjorde dom de ! :D

Fast egentligen nöjer jag mig med den jag har haha en vanlig digitalkamera :D haha inte så fräckt direkt men so ? det blir ju bilder iaf :S

aja. den kameran på bilden är najs eller ah cool i sättet ! (Y)



Men nu ska jag kolla vidare på lite kläder ha de braaaaaaaaaa!




PussOchKram.

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Tittade in så jag passar la på att säga Godnatt på dig hoppas du får en härlig lång natt:D

2011-01-07 @ 00:56:21
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Emma

Hej, fick du än sån kamera? och i såna fall vart köpte deom den? tycker såna kamreor är awesome! (Y)

2012-09-19 @ 22:21:56
URL: http://justmeandmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0